Vraag en antwoord

  • Wat moet ik doen als het slecht weer is?
    Dat kan natuurlijk, maar is geen probleem! Neem contact op met Brocante Picknick.
    Er zijn diverse oplossingen beschikbaar en bespreekbaar. Tel: 06-15517545 / info@brocantepicknick.nl

  • Kan ik mijn reservering nog annuleren?
    Uiteraard kan dat. Dit kan uiterlijk 48 uur van te voren.

  • Hoe kort van te voren kan ik nog reserveren?
    Uw reservering moet 48 van te voren bij ons binnen zijn.
    Wij bereiden namelijk alles vers, dit om u de beste kwaliteit te garanderen.

  • Kan ik brocante picknick ook zo bezoeken?
    Dit kan helaas niet. Wij werken uitsluitend op reservering.
    Maar wilt u een kijkje nemen? Neem dan contact met ons op.
    Tel: 06-15517545 / info@brocantepicknick.nl

  • Zijn jullie ook open voor een kop koffie of thee?
    in het buitengebied is het de laatste jaren normaal geworden dat u overal een kop koffie of hee kunt nuttigen.
    Deze plekken worden dan ook aangegeven d.m.v. het bordje Rustpunt.
    Bij ons is dit helaas niet mogelijk. Wij vallen niet onder de rustpunten van het buitengebied. Bezoek kan uitsluitend op afspraak en samen met een boeking van een arrangement.
    Maar wilt u een kijkje nemen? Neem dan contact met ons op.
    Tel 06-15517545 / info@brocantepicknick.nl
  • Ik kom van verder weg. Waar kan ik overnachten?
    Brocante Picknick heeft contact met verschillende B&B.
    U kunt hierover informatie bij ons opvragen en eventueel daar gebruik van maken.

Staat uw vraag hieronder niet bij?

Geen probleem, stel hem hieronder en wij zullen doorgaans binnen 24 uur reageren.

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.